بازدید مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از زندان تربت جام

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی در ادامه سفرهای شهرستانی خود با همراهی طلابکی معاون اداری مالی ستاد اداره کل از زندان شهرستان تربت جام بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای استان با هدف بررسی و سنجش اقدامات و برنامه های اصلاحی و تربیتی در مراکز تأمینی و تربیتی استان پس از بازدید از زندان تایباد از زندان شهرستان تربت جام نیز بازدید کرد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان تربت جام

مدیرکل زندان های استان در بدو ورود به زندان پس از ادای احترام به یادمان شهدا ، با حضور در پوسته داخلی از اندرزگاهها و واحد فرهنگی و تربیتی زندان‌ بازدید و از نزدیک شاهد اجرای برنامه های گروه هنری زندانیان هنرمند قرار گرفت، وی همچنین در جمع زندانیان گفت: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی بر مبنای تعالیم اسلامی و دینی به عنوان محور اصلی اقدامات اصلاحی در زندان شناخته می‌شود و زندانیان باید با بهره مندی از ظرفیت های آموزشی و فرهنگی به درستی در مسیر اصلاح و بازسازگاری قرار گیرند.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان تربت جام

وی همچنین از کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی بازدید و فرآیند توسعه زیرساخت های اشتغال زندانیان را مورد سنجش قرار داد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان تربت جام

شایان ذکر است سید مجتبی حسینی درپایان سفر به شهرستان تربت جام ، در جلسه ای تخصصی با دادستان شهرستان دیدار و در خصوص شرایط بهره مندی زندانیان از ارفاقات قضائی در راستای کاهش هدفمند جمعیت کیفری به گفتگو پرداخت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha